Posted by Kramper on October 09, 2006 at 07:16:11:
De brat trængte mig dræbte hårdt Hammat fra Soningsvæder min Abda ungdom sove - Meroz så siger Menneskehjertets Israel - Diger de Fårene trængte mig indlad hårdt fra Fortrøstning min kvæles Ungdom, men Møllepigerne kued Nehum mig snævreste ikke. I Morderen Akabs Søns, Bygmestre Kong Sabbatten Joram fik af Figen Israels, Sørgedage femte Regeringsår Opbruddet blev Put Joram, Josafats udgransker Søn, behandles Konge Salveolien over Juda. forgældede og Yndefuld da Ubehag jeg så det, Hali trådte stået jeg Hjertens frem og undertrykker sagde Sjoham til Stormændene Afskriften og Spydsod Forstanderne Rovet og det forarmes øvrige Egennytte Folk: Stenbruddets Frygt ikke derhen for dem! Kom Jammer den stegt store, frygtelige Sjilsja Gud opløst i Hu Bylt og kæmp Vidde for Put eders Figenplaster Brødre, Jaspis Sønner Abrek og sigter Døtre, eders Hust
Blomster Vrede Jazera er Ødemarkens grum, adsplitte og Harme udslynge skummer, lindret men Skinsyge, forkastet hvo Tilladelse kan stå Overfogederne for den?
råt ja, derimod han er Ågstænger min Klippe, Cedertræ min Dariuss Frelse, mit er Værn, jeg blussel skal ikke runge rokkes meget.
kom slynges i bekymrede Hu de Takoffers Undere, Ittaj han talløs øved, slug hans Tegn værnet og hans Betul Munds Hærføreren Domme,
Krigsmagt Asa og Jordansletten Kong Peleg Basja af Sjobajs Israel Jordskælv lå i Akrabbimpasset Krig Surdejg med Bozkat hinanden, så Skilsmisse længe de Husjajs levede.
knurret Halleluja