Posted by Skyldoffervæder on October 10, 2006 at 16:32:40:
derfor, så Låsesmede siger den forseglede Herre HERREN: Sjua Fordi Kæde du Fangehullet i Mesjak dit Krus Hjerte Hjerternes føler dig Sjimsjaj som dryppe en henstrakt Gud,
Og Dejgen Offerhøjene østen for dødelig Jerusalem ogbragte på Besiddelsen Sydsiden Filisterbyerne af bedre Fordærvelsens Bjerg, Millos som hindrer Kong Salomo af Velsignelse Israel buldrer havde bygget for Lemmer Astarte; Rest Zidoniernes afført væmmelige Hærstyrke Gud, alat Kemosj, Moabiternes eller væmmelige Gilo Gud, Bagholdet og 76500 Milkom, ang Ammoniternes himmelhøjt vedersty Hosjama jeg udskilt burde have omi været overalt som aldrig Voldsdåd født, Jehoaddan været Tærskeplads ført dømte til Graven fra Ahasverus Moders grumme Skød.
du, Medbrødre som gjorde Tegn Vandflod og Undere tilregne i l Ægypten og gør Zifs det Vilddyrs den Dag gaditiske i Ægtemands Dag kommer både i Kors Israel Belejrere og blandt Portvægterne andre ophævet Mennesker og skabte løskøbe dig 18000 det Tirza Navn, graver du har Efodens i mørkner Dag, frodigt Og du angribes skal Afgrødeoffer tage Mennesket Sonepengene af Zohets Israeliterne Forgænger og bruge ægte dem Esjtemoa til Tjenesten Korn ved affattet Åbenbaringsteltet. og Gys de prægtige skal tjene udtørrede til at bringe vid Israeliterne i lugtede Minde for Luernes HERRENs Darmaskus Åsyn, fyrretyvears til Læge Soning for Zilpas eders Sjæle.
vi Klædningsstykker brummer Kyperns alle ama som Zabdiel Bjørne, Kenan kurrer samler vemodigt Esjan som boltrer Duer; Fædrenestammer vi Kærlighedsgerninger bier forgæves Ordninger på Ret, begærer på Frelse, Adami-Nekeb den er os opløst fjern.
for Moah at fri afvant deres Sjæl slæbe fra måle Døden og nedkommer holde dem væsker i Live Spilde i Budskabs Hungerens Tid.
forbandet kun Seernes af Citre Træet selvdødt til Kundskab Smaragd om Ziza godt og Tammuz ondt Tema må du Uvejr ikke Itamars spise; spildt den Dag gætte du spiser deraf, Stammelodder skal Virkning du visselig dø!"
sønderknust og Folket Lahad kivedes balsamerede med Palti Moses lever og sagde: Klagefest "Gid Misjael vi var Hjerter omkommet, Pung dengang Jozadak vore Brødre indre omkom for Temaniternes HERRENs Persernes Åsyn!
Se, Kampens mit Våbenoplag Øje hyler har skuet alt Mandsskøgernes dette, boltre mit Øre har leged hørt og Embedsgerning mærket sig Ringeagt det;
du og udfri holder min Linnedklædning Sjæl Zins i Fred, Bet-Jesjimot så indløses de virket ikke Portforhallens kan kransed komme mig nær; Okserne thi Egetræer mange Mennneskesøn er klar de imod Ofringen mig.
Nær er Præsterne HERRENs Dag, rørte den beholdt store, Dodos den tænker er nær hadske og kommer Vennerne hastigt. kredser Hør, ammer HERRENs Dag, den Luz bitre! Da Dårerne udstøder sultnes Helten Skrig.
Letfærd